Arrived! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michiel en Sanne - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michiel en Sanne - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Sanne en Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel en Sanne

16 Januari 2013 | Australië, Sydney

Ja ja hier is ie dan, het eerst verslag vanuit Australië. De reis ging goed en we hebben direct even op Bondi Beach gelegen. Hierbij een verslagje van onze heen reis:

Nadat we door veel lieve mensen waren uitgezwaaid op Schiphol en Joris Linsen (Hello Goodbye) nog naast Michiel op het toilet stond, begon voor ons nu echt de reis. Het boarden ging snel en gemakkelijk en nadat de sneeuw van het vliegtuig was afgehaald konden we opstijgen! De twaalf uur lange zit naar Kuala Lumpur was vermoeiend, maar de meeste tijd hebben we proberen te slapen.

Eenmaal aangekomen in Kuala Lumpur hadden we ruim de tijd om het vliegveld te verkennen (7 uur transfer tijd). Gelukkig hadden we daar gratis Wi-Fi en hebben we even met het thuisfront kunnen skypen. Ook hebben we de ‘mega-grote’ binnentuin bezocht, lekker warm!

Na 7 uur wachten konden we eindelijk aan het laatste deel van onze reis beginnen; Op naar Sydney! Tijdens de vlucht zaten we naast een vriendelijke Ier (die in Australië woont) waarmee we veel gekletst hebben. Deze keer zaten we bij het raam en zagen we onderweg 3 mooie dingen; een aantal sterren vormden samen een hartje, de steelpan stond op z’n kop (is dat normaal aan de andere kant van de evenaar?) en we zagen de zonsopgang boven de wolken! De landing was ook heel gaaf; we vlogen heel lang, laag boven zee en op het allerlaatste moment begon het land met de landingsbaan.

Eenmaal in Sydney zijn we behoorlijk lang bezig geweest met het vinden van de hostel. Meteen merk je dat iedereen hier erg behulpzaam is :). We hebben wat gegeten, heel eventjes geslapen en hebben vervolgens maar een bezoekje gebracht aan Bondi Beach. Echt gigantische mooi en druk met o.a. surfers en de echte Coast Guards (van tv :p). Het water was alleen niet heel erg warm, maar dat zal nog wel veranderen als we richting het noorden gaan! Nu liggen we lekker op ons bedje, uit te rusten van onze lange reis. Zo meteen mogen we eindelijk weer slapen in een horizontaal bed! :D

Groeten,
Sanne en Michiel

• 16 Januari 2013 - 13:05

Eveline:

Klinkt al helemaal goed!! Een goed begin is het halve werk:p geniet ervan! Hier sneeuwt het :( x

• 16 Januari 2013 - 14:43

Oma:

hallo lieve Sanne en Michiel,wat fijn zo gauw een berichtje van jullie.Lekker aan het strand,wij maar blauwbekken,maar bij het lezen van jullie goede bericht,worden we lekker warm.Wij hopen dat jullie volop genieten,tot de volgende keer,groet van opa en oma.

• 16 Januari 2013 - 15:28

Bea:

Nou, klinkt goed hoor. Hier is alles nog wit! Xxxxxxx

• 16 Januari 2013 - 16:44

Ria:

aahhhhh, zon , zee , strand! en "no worries mates !" Heerlijk , ziet er goed uit!
    geniet er lekker van! groetjes Ria

• 16 Januari 2013 - 19:46

Desi:

Wauw! `K ben jaloers. Fijn dat jullie reis goed is verlopen. En wat een mooie foto`s, vooral die schaduw van het vliegtuig in zee is gaaf. Ga zo door. Veel plezier en we kijken al uit naar het volgende bericht. Groetjes van de Moulijntjes

• 16 Januari 2013 - 20:03

Marcel:

Helemaal geweldig, lekker uitrusten en lekker genieten. Hier min tien en dik pak sneeuw, lekker koud op de fiets, en helaas ijs groeit niet snel aan met al het sneeuw erop. Geniet ervan en tot snel op skype, groetjes Marcel

• 16 Januari 2013 - 20:22

Tess Van Eijk:

Leuk om van jullie te horen! Fijn dat de reis goed verlopen is. Geniet ervan! Vooral dat strand ziet er goed uit hoor! :)

• 16 Januari 2013 - 23:17

Linda :

Heee! Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en een goed begin hebben van jullie reis. Geniet van de zon, zee en de warmte daar :)

• 17 Januari 2013 - 09:06

Erik:

Wauw! Geniet er van, helemaal jaloers in dit koude glibberige landje!

• 17 Januari 2013 - 09:08

Nicole:

Klinkt als een goed begin!! Xx

• 17 Januari 2013 - 09:56

Hylke:

Klinkt goed hoor! Jullie daar op het strand met een ijsje, wij hier op het ijsje ;-) Geniet nooit met mate! Gr, hylke

• 17 Januari 2013 - 13:49

Karin Aalmers:

Ik lees net op nu.nl dat de kans op een Elfstedentocht erg groot is, zal een beetje voorbarig zijn, maar toch.. Bondi beach is geweldig, ik ben er zelf ook geweest. Ik heb er mooie herinneringen aan.

Konden jullie niet bij die Ier logeren, hahahah

Gaat helemaal goed komen met jullie. Wij gaan ons opmaken voor een rondje met de slee, Norah vindt het prachtig..

Vele lieve groetjes van ons ;-*

• 17 Januari 2013 - 16:45

Mandy:

OOOH ik ben totaal niet jaloers. Want ik zit lekker te werken op kantoor van 9:00 tot 17:00!! Na nananana.. Oke.. Ik ben totaal WELLL jaloers.. Het ziet er zo heerlijk uit! Geniet er van jullie! Voor je het weet is de tijd weer omgevlogen en zit je weer in Hollandia! En jullie hebben het gewoon dik verdiend@ Wat is trouwens jullie skypenaam? Voeg ik jullie ff toe, kunnen we misschien een keertje kletsen! xxxxxxxxx

• 17 Januari 2013 - 16:48

Mandy:

Ps. Niet aan mijn baas vertellen dat ik jullie onder werktijd berichten zit te sturen!!! hihi

• 17 Januari 2013 - 18:48

Michelle Aalmers:

wat een leuk verslag en wat klinkt het allemaal heerlijk.
    heel veel plezier daar <3

• 17 Januari 2013 - 20:49

Bea:

Ik hoorde van marcel dat de luts dichtgevroren is?

• 17 Januari 2013 - 22:42

Marleen:

Woehoe! We zijn niet jaloers, dat lijkt maar zo. Geniet ervan jullie tweetjes :D

• 18 Januari 2013 - 07:34

Sylvia:

Leuk om jullie verslag te lezen. Maak er maar een hele gezelige tijd van in australie. Heerlijk om daar veel te gaan bezichtigen en te genieten van het mooie weer en de hele andere omgeving. Doe tante riet de groeten als je er nog langsgaat. Groetjes van Sylvia

• 20 Januari 2013 - 17:36

Guusje:

Hoi Sanne en Michiel,

Heel veel plezier in Aussie!! En hoe zit dat nu met het steelpannetje? En ik ben ook benieuwd naar de draaikolk in de wasbak ;-)

Grtz
    Esther