Poging 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Michiel en Sanne - WaarBenJij.nu Poging 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Michiel en Sanne - WaarBenJij.nu

Poging 2

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Michiel en Sanne

14 Januari 2013 | Nederland, Nijmegen

Vanavond is het zover, dan gaan we richting Australie!
Met een overstap in kuala lumpur verwachten we woensdagochtend (lokale tijd) aan te komen in Sydney. We zullen eerst een paar daagjes verblijven bij Bondi Beach, lekker relaxen op het strand! En daarna gaan we bekijken wat we de rest van de tijd gaan doen...
Maar nu eerst nog de allerlaatste dingentjes inpakken, regelenen en afscheid nemen...

• 14 Januari 2013 - 10:35

Bea:

tja. je zit hier bij me aan de ontbijttafel dus wat zal ik zeggen? Eet smakelijk!
    Vanavond brengen we jullie naar Schiphol. k neem de zakdoekjes maar mee.

• 14 Januari 2013 - 21:33

Bea:

Nou Sanne en Michiel,

Afscheid nemen is niet makkelijk maar we hebben het volgens mij prima gedaan.
    Ik liep net Kwiebus uit een hoorde een vliegtuig overvliegen met veell lawaai. het was 21.10 uur dus dtr waren jullie, route over Moskou.
    Veel plezier beidjes!

• 15 Januari 2013 - 14:51

Ria:

En óf het afscheid goed ging! Diep respect!
    Wat leuk dat ik jullie net gezien heb op Skype! Zo ver weg, en zo dichtbij!
    Nu de laatste etappe van Kuala Lumpur naar Sydney en dan lekker uitrusten bij Bondi Beach!!!
    Have fun !

Michiel en Sanne

Wij gaan voor 7 maanden naar Australie! Eerst verblijven we 4 maanden in Sydney, Strathfield. Hier gaat Sanne stage lopen en Michiel werken (of leuke dingen doen:P) Vervolgens zullen we nog 3 maanden rondreizen!

Actief sinds 30 Aug. 2012