Nog maar 3 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Michiel en Sanne - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Michiel en Sanne - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Michiel en Sanne

06 September 2012 | Nederland, Nijmegen

Zondagavond is het zover, dan vliegen we (met tussenstop in Kuala Lumpur) naar Sydney! Spannend!
En nu zijn we druk, druk,druk.... inpakken, schoonmaken, opruimen, wassen, huisje regelen, belangrijke papier printen, onderzoeksplan afronden,auto wassen en afscheidsfeestje voorbereiden! Het valt nog niet mee om zo'n lange reis voor te bereiden:) Gelukkig weten we een ding zeker; we hebben er zin in!
Als we aankomen in Sydney zullen we eerst een huisje gaan zoeken in Strathfield voor 4 maanden. Ik (sanne) ga namelijk stage lopen op de Australian Catholic University en de campus ligt in Strathfield. Strathfield is een buitenwijk van Sydney en ligt ongeveer 14 km van het centrum. Michiel gaat nog 3 maanden werken voor Logica Nederland! Eindelijk is alles geregeld:) Zijn precieze werk lokatie is nog niet duidelijk, misschien bij Logica Sydney of anders op een andere plek met internet aansluiting:)
Na deze 4 maanden zullen we in 3 maanden tijd de rest van Australia verkennen, maar daarvoor hebben we nog helemaaaal geen plannen (suggesties zijn altijd welkom;))!
We hopen dat alle bagage in onze backpacks past =D want ons volgende berichtje zal geschreven worden in Sydney! Op naar de Kangoeroes!

• 06 September 2012 - 19:14

Eveline:

heel heel heel veel plezier!!! en pas op voor koalas! x

• 06 September 2012 - 19:30

Willy En Ria:

We zijn nu al benieuwd naar de mooie plaatjes die jullie hier hopelijk zullen laten zien, zodat we ook een beetje meereizen downunder. Succes met de laatste loodjes! Tot morgenavond!

• 06 September 2012 - 21:52

Linda Nijhof:

Leuk, ik ga jullie volgen hier! Fijne vlucht!

• 06 September 2012 - 23:34

Tess Van Eijk:

Sanne en Michiel! Heel veel plezier op jullie fantastische reis! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben en wat jullie allemaal gaan meemaken. Sanne nog Essent voor het toevoegen aan de mailinglist:) nu kan ik alles volgen:D Michiel, fijn dat je nog voor je eigen werk kan werken, alles is dus nog goed gekomen:) wel succes allebei en ook nog veel plezier morgen op jullie afsheidsfeest! Ik zal aan jullie denken en een sangria drinken op jullie mooie reis;)
    Xx

• 07 September 2012 - 08:18

Cees Van Altena:

Succes nog dit weekend met de laatste dingen. Maak er een mooie tijd van!